Każda działalność gospodarcza wymaga jakiejś formy reklamy, która podnosi efektywność ekonomiczną całej jednostki. Dotyczy to również jednostek handlowych, w tym sklepów wielkopowierzchniowych. Jednym z liderów na polskim rynku hipermarketów jest firma Tesco. Marka ta zdołała zdobyć zaufane grono klientów. Istotną pomocą w zakresie promocji tego sklepu jest gazetka Tesco. Jest to świetny sposób na komunikowanie się z klientami i utrwalanie wizerunku firmy. Bardzo dobry przykład racjonalnego działania w zakresie promocji daje serwis internetowy gazetkapromocyjna.com.pl. Dzięki treściom udostępnianym w bardzo atrakcyjny sposób możemy dowiedzieć się o aktualnych promocjach i okazjach cenowych. Gazetka Tesco jest tego dobitnym przykładem. Władze tej sieci sklepów doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak wielkie znaczenie ma efektywne informowanie klientów. Rzetelna informacja ma obecnie duże znaczenie.