W dzisiejszej rzeczywistości, gdy opinie na temat działalności praktycznie wszystkich instytucji świadczących usługi na rzecz klientów, szybko się rozprzestrzeniają po mediach społecznościowych, właściciele obiektów noclegowych lub gastronomicznych powinni zwracać uwagę na dosłownie każdy szczegół swojej oferty. Zadowolony klient chętnie podzieli się pozytywną oceną, co może przysporzyć dodatkowych korzyści. Dlatego też wszystkie detale wyposażenia muszą być dopięte na ostatni guzik. Pokój hotelowy musi być idealnie przygotowany na przyjęcie gości. Na łóżku musi znajdować się idealnie wyprasowana, czysta, najlepiej nowa pościel. Na niej zostanie rozłożona gustowna narzuta, a w łazience powinien znaleźć się komplet ręczników oraz szlafroki. To absolutny standard i trzeba zaznaczyć, że łatwy do osiągnięcia. Pościel, ręczniki, narzuty czy obrusy do restauracji są obecnie dostępne również w sprzedaży internetowej, gdzie dokonywanie zakupów pozwala na spore oszczędności czasowe i finansowe.